۵ راهکار برای افزایش امنیت خانه
نوشته شده توسط : bnbgate

۵ راهکار برای افزایش امنیت خانه

قفل رمز دار درب از جمله محصولات جالب توجهی است که امنیت و آسایش خاطر را برای همه به ارمغان می‌آورد. در صورتی که به دنبال محصولاتی باکیفیت و مقرون به صرفه برای ایمن‌سازی خانه خود هستید، با مشاورین BNB تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

۵ راهکار برای افزایش امنیت خانه

اهمیت امنیت خانه

سیستم‌های امنیتی در طول سالیان گذشته پیشرفت زیادی داشته و امکانات بسیار بیشتری را در اختیار ما قرار می‌دهند. در حال حاضر، تجهیزاتی مانند دوربین‌های امنیتی و قفل هوشمند را می‌توان در بسیاری از خانه‌ها پیدا کرد. با استفاده از این دستگاه‌ها می‌توانید تمامی اتفاقات صورت گرفته در اطراف خانه را تحت نظر داشته باشید.

با این وجود، همیشه احتمال بروز حوادث ناخواسته وجود دارد و باید خود را برای هر چیزی آماده کنید. تنها یک چکش یا سنگ لازم برای شکستن شیشه و ورود به داخل خانه کافی است. حتی اگر از حفاظ روی درب و پنجره‌ها هم استفاده کنید، باز هم می‌توان آن‌ها را به راحتی برش داد. به همین خاطر است که باید راه‌های بیشتری برای محافظت از خانه و اعضاء خانواده در برابر چنین مواردی به کار بگیریم. در ادامه راهکارهایی را بررسی خواهیم کرد که می‌توانید به منظور افزایش امنیت خانه مورد استفاده قرار دهید.

درب‌ و پنجره‌ها را بیش از هر جای دیگر خانه مد نظر قرار دهید

تا جایی که امکان دارد، ورود سارقین از درب‌ و پنجره‌های خانه را به کاری سخت و در صورت امکان غیرممکن تبدیل کنید. اگر در حال نقل مکان به یک خانه جدید هستید، از همان ابتدا قفل‌ها را عوض کنید. بدین ترتیب اطمینان حاصل خواهید کرد که تنها شما امکان ورود به خانه را در اختیار دارید. استفاده از درب‌ های ضد سرقت در همه حال توصیه می‌شود. این درب‌ها مقاومت بسیار بالاتری در برابر ضربه از خود نشان می‌دهند و همچنین از قفل‌هایی ایمن‌تر برخورداراند.

درب‌های کشویی و شیشه‌ای را تقویت کنید

سارقین بیش از هر چیز به دنبال درب‌های کشویی و شیشه‌ای می‌گردند و به همین خاطر نباید از آن‌ها غافل شوید. بهتر است که یک تکنسین خبر کرده و از وی بخواهید که آن‌ها را به بهترین شیوه‌ ممکن برای شما ایمن سازد. همچنین این امکان را در اختیار دارید که از یک سنسور درب برای ایمن‌سازی آن‌ها استفاده کنید.

۵ راهکار برای افزایش امنیت خانه

استفاده از قفل های هوشمند

قفل‌ هوشمند یکی از فناوری‌های جالب توجه در زمینه ایمن‌سازی ساختمان به حساب می‌آید که از حدود ۱۰ سال قبل وارد بازار ایران شده و از آن زمان با پیشرفت‌های زیادی همراه بوده است. در میان مزایای قابل توجه قفل های هوشمند می‌توان به این نکته اشاره کرد که می‌توانیم آن‌ها را به تلفن همراه خود متصل کنیم تا همواره از تمامی اتفاقات در داخل و اطراف منزل خود آگاه باشیم. این دستگاه‌ها در صورت بروز هرگونه مشکل، بلافاصله شما را باخبر خواهند کرد.

یکی دیگر از مزایای استفاده از قفل هوشمند مانند قفل اثر انگشتی قابلیت تعریف چند کاربر (تا ۱۰۰ نفر) برای آن‌هاست. بدین ترتیب، هرگاه که شخصی از قفل استفاده می‌کند، اطلاعات مربوط به عبور و مرور وی در حافظه قفل ثبت خواهد شد و بعدا می‌توانید آن‌ را مرور کنید. همچنین هرگونه تلاش برای ورود غیرمجاز یا دستکاری قفل به فعالسازی زنگ هشدار منجر خواهد شد که عامل مهمی در متواری شدن سارقین و افراد مزاحم است.

 

به این سایت سر بزنید :

  • شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

فضای اطراف خانه را روشن نگه دارید

سارقین و افراد دیگر به هیچ عنوان دوست ندارند که در کانون توجه قرار گیرند. اولین نکته‌ای که در هنگام بررسی میزان ایمنی ساختمان به چشم می‌آید، میزان روشنایی و دید اطراف ساختمان است. به همین دلیل، باید به فکر استفاده از چندین منبع روشنایی در حیاط جلو و عقب خانه، مسیرها و همچنین سازه‌های دیگر مانند انباری باشید. با این کار نه تنها احتمال سرقت از خانه را کاهش خواهید داد، بلکه رفت و آمد اعضاء خانواده و افراد دیگر نیز آسان‌تر خواهد شد.

البته در این مواقع بحث میزان مصرف و هزینه برق نیز به میان می‌آید. برای برطرف ساختن این مشکل، از چراغ‌های دارای سنسور حرکتی استفاده کنید که با قیمتی مناسب در بازار موجود هستند و به راحتی نیز نصب می‌شوند. همچنین بسیاری از این سنسورها را می‌توان با استفاده از تایمر تنظیم کرد تا در مواقع مشخصی از شب روشن شوند. این ویژگی در ساختمان‌های تجاری مانند ادارات بسیار کاربرد دارد.

مواظب جاهایی باشید که افراد می‌توانند در آن‌ها پنهان شوند

اگرچه درخت و گیاهان مختلف می‌توانند جلوه خاصی به خانه شما ببخشند، اما همچنین مکان مناسبی برای مخفی شدن سارقین هستند. درختان و گیاهان را به طور مرتب هرس و از گلدان‌هایی کوچک‌تر استفاده کنید. به همین صورت، سعی کنید که هیچ درختی در اطراف پنجره‌های خانه نداشته باشید و نردبان و باقی وسایل را از دسترس عموم خارج کنید

دوربین‌های امنیتی برای هر خانه‌ای یک ضرورت است

تقریبا هر روزه فیلم‌های زیادی را در مورد گیر افتادن سارقین با استفاده از دوربین‌های امنیتی می‌بینیم. بنابراین چرا نباید از آن‌ها در خانه خود استفاده کنیم؟ اگرچه ادغام این دوربین‌ها با سیستم امنیتی خانه کاری منطقی به نظر می‌رسد، اما برای از بین بردن احتمال هرگونه هک، بهتر است که آن‌ها را به صورت آفلاین نصب کنید.

جای گفتن دارد که برخی از دوربین‌های امنیتی در زمان استفاده از دستگاه‌هایی مانند قفل رمزی به صورت خودکار فعال می‌شوند و از شخص پشت درب فیلمبرداری می‌کنند. در زمان خرید این دوربین‌ها توجه کنید که از قابلیت‌هایی مانند سنسور تشخیص حرکت، دید در شب، ذخیره‌سازی فیلم‌ها و پوشش ضد آب برخوردار باشند.

یک سیستم دزدگیر نصب کنید

اگر امکان این کار برای شما وجود دارد، یک سیستم دزدگیر در خانه نصب کنید. برای این منظور، دزدگیرهایی که قابلیت اتصال با قفل هوشمند دارند، یک مزیت بسیار بزرگ خواهند بود. این سیستم امنیتی سارقین را از خانه دور نگه نمی‌دارد، اما مطمئنا به عنوان یک عامل بازدارنده مهم عمل می‌کند. بسیاری از سیستم‌های دزدگیر جدید به وسایل هوشمند دیگر متصل شده و در صورت مشاهده هرگونه حرکت شما را مطلع خواهند کرد. همچنین سیستم دزدگیر دارای یک چراغ چشمک‌زن است که به خودی خود موجب ترس افراد خاطی می‌شود.

 

گیت فروشگاهی و دزدگیرفروشگاهی

شرکت گیت فروشگاهی BNB  وارد کننده و تولید کننده انواع گیت فروشگاهی و یا دزدگیر فروشگاهی می باشد.

با مشاورین با تجربه و با کادری مجرب در خدمت شما دوستان گرامی جهت مشاوره رایگان

 




:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: